Szállítás és fizetés

Szállítási és fizetési részletes információk:

 

Fizetés

Áruházunkban lehetőség van

- banki kártyás fizetésre. Kártyával Magyarországon a forintban a SimplePay-el tudsz fizetni, egyéb esetben euroban a CIB Bank online kártyás felületén.

- banki átutalásra. Banki átutalás már lehet a Simple azonnali átutalás OTP Smartbank segítségével és hagyományos netbankos átutalás is.

- utánvétes fizetésre. A csomag készhezvételekor is fizethet a futárnak vagy csomagponton. Újra elérhető a szolgáltatásunk!

Figyelem! Utánvétes fizetést csak az válasszon, aki átvételkor biztosan kifizeti a csomagot. Köszönjük az együttműködést! :)

 


 

Minimum kosárérték: 1500 Ft

 


 


Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal (GLS vagy Packeta) történik. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon vagy emailben.
Szállítási módok: futárszolgálat GLS és Packeta.
Kiszállítási idő: 2-4 nap GLS-el, 3-10 nap Csomagküldővel, amely az összeg bankszámlánkra történő beérkezésétől van számolva.

 

Szállítási díjak részletesen:

MAGYARORSZÁG

1. GLS házhoz szállítás

GLS Futárszolgálattal alapdíj banki átutalás vagy online kártyás fizetés esetén:

1500 Ft - 4.000 Ft között bruttó 2600 Ft 

4.000 Ft - 12.000 Ft között bruttó 2600 Ft 

12.000 Ft felett bruttó 2300 Ft 

Ha Utánvéttel fizetne, arra + 420 Ft-ot számít fel a szolgáltató.

 

2. Packeta Csomagpont AJÁNLOTT SZÁLLÍTÁSI SZOLGÁLTATÁSUNK!

Lehetőség van az Önhöz legközelebb eső Packeta átvevőhelyre szállítani a csomagot, ahol lehetősége van akár utánvéttel is fizetni.

1.500 - 18.000 Ft között bruttó 1400 Ft -> 1000 Ft (PACKETA AKCIÓ 2024.03.31-IG)

18.000 Ft felett bruttó 1100 Ft -> 800 Ft (PACKETA AKCIÓ 2024.03.31-IG)

Ha Utánvéttel fizetne, arra + 420 Ft-ot számít fel a szolgáltató.

 


 

Rendeléssel, szállítással kapcsolatos további jogi kiegészítő információk:

Így tudod kiválasztani a termékeket:
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.

A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Így tudsz fizetni a Pénzárnál:
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártyával történő előre fizetés (Simplepay), banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Rendelés leadására vonatkozó tájékoztatás

A megrendelés gomb megnyomásával a vásárló elfogadja az ÁSZF szabályzatunkat.
A megrendelés gomb megnyomásával elfogadja az ÁSZF szabályzatunkat.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termék cseréje a megrendelő hibás megrendeléséből adódott (rossz szín, termék és méretválasztás esetén), abban az esetben a költségek a megrendelőt terhelik.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító (cég) tulajdonában marad. 

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (dianabt.lenti@gmail.com).